№7 Талқылау алаңы


Машрапова 
Жазира Сейфуллакызы
математика пәнінің мұғалімі

Тақырыбы: «Жаңа модульдің жеті кереметі»


Жеті модульді сабақта мұғалім ұтымды пайдалана білсе, оқушының пәнге деген қызығушылығы артып, шығармашылықпен жұмыстануға үйренетіндігі, сонымен бірге оқушы мен мұғалім арасында ынтымақтастық орнап, сабақтың тиімділігі арта түсетіндігі айдан артық. 

42 комментария:

  1. Қазақстанның көркеюі үшін оқушылардың таланты мен қабілетін ашып, оларды оқыту барысында дамыту өте маңызды.

    ОтветитьУдалить
  2. Оқушылардың білімді, білікті болуы үшін оларды оқыту барысында ынта - жігерін дамыту керек.

    ОтветитьУдалить
  3. 7 модулді қолдана отырып, өзімнің де көптеген қызықты идеяларымды жүзеге асыру жөнінде белсенділігім арта түсті. Қазақстанның білім беру мазмұны сөзсіз жаңа сатыға көтеріліп, алға қадам бастап келеді. Біліктілік пен шеберлігімізді ұштастырып, жас ұрпақты әлемді мойындататын рухани биікке көтеру біздердің міндетіміз.

    ОтветитьУдалить
  4. Мұғалім жеті модульді тиімді пайдаланып, нәтижеге қол жеткізе алса - ол мұғалімнің көшбасшылығы.

    ОтветитьУдалить
  5. Егер мұғалім жеті модульді сабақта тиімді қолданса баланың танымдық белсенділігін арттыруна, өз бетінше білім алуына, шығармашылығын қалыптастыруына ықпал етеді.

    ОтветитьУдалить
  6. Жеті модуль идеяларын күнделікті әс-тәжірибемізде қолдансақ, кездесетін қиындықтар мен кедергілерді жоямыз деген ойдамын.

    ОтветитьУдалить
  7. Сабақта критериалды бағалауды қолдансақ, жетістікке жете аламыз деген ойдамын.
    Сіздердің құнды пікірлеріңізге рақмет!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Білімді ұрпақ тәрбиелеу үшін мұғалім жаңа әдіс- тәсілдерді сабақта тиімді пайдалана білу керек деп ойлаймын.

      Удалить
    2. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    3. 7-модулді сабағымда әр түрлі стратегияларға ықпалдастыра қолдану арқылы оқушылардың жеке, жұппен, топпен жұмыс жасауға деген белсенділігін, сабаққа көңілді қатысуын,қызығушылықтарын ояттым. Өйткені бірін-бірі оқыту арқылы ойлау қабілеттері дамиды. Әр оқушының жауабы тындалуы қажет, әр топ мәселе бойынша өз ойларын ортаға салуы маңызды.

      Удалить
  8. Күнделікті сабақта қалыптастырушы бағалаудың маңызы зор. Ол- оқушының уәжін көтереді.

    ОтветитьУдалить
  9. «Мектептің тірегі де ,тіреуі де – оқыта білетін мұғалім» , - деп А.Байтұрсынов айтқандай, қазіргі білім беру саласында оқытудың озық технологияларын менгермейінше , жас ұрпаққа заман талабына сай жан-жақты білім беру мүмкін емес . «Уақыт талабына сай тиімді білім мазмұнын таңдау және жетілдіру арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру»,- деп алғанда, білім сапасы артады . Жас ұрпақ- біздің өміріміздің тікелей жалғастырушы өкілі, сондықтан бүгінгі оқушының ертенгі ел азаматы болып өсуі мен азаматтық жеке тұлғасының қалыптасуы басты назарда . Осыған орай , ҚР бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру мақсатында, оны инновациялық техналогиялармен байытуға оқытудың интенцифті сипатын арттыратын құралдармен әдіс тәсілдерді айқындауға және күтілетін нәтижеге бағдарлап оқыту арқылы жеке тұлғаның дамуын қамтамассыз етуге назар аударылуда

    ОтветитьУдалить
  10. Оқушылардың білімді, білікті болуы үшін әр түрлі әдіс-тәсілдерді ұтымды пайдаланып отырса, мұғалімнің сабағы өте қызықты да ұтымды болады деп ойлаймын.Топпен жұмыс барысында жеті модульді тиімді қолдану оқушылардың ой-өрісін дамыта отырып,жан-жақты болуына әсерін тигізеді.

    ОтветитьУдалить
  11. 7 модулді сабақтарда әр түрлі стратегияларға ықпалдастыра қолдану арқылы оқушылардың жеке, жұппен, топпен жұмыс жасауға деген белсенділігін, сабаққа көңілді қатысуын,қызығушылықтарын оятады. Өйткені бірін-бірі оқыту арқылы ойлау қабілеттері дамиды. Әр оқушының жауабы тындалады, әр топ мәселе бойынша өз ойларын ортаға салады.
    Біліктілік пен шеберлігімізді ұштастырып, жас ұрпақты әлемді мойындататын рухани биікке көтеру біздердің міндетіміз.

    ОтветитьУдалить
  12. Талантты және дарынды оқушыларға білім беруді дамытудың инклюзивті тәсілі негізінде осындай балаларды анықтау туралы ой-пікірлер мен зерттеулер жасау. Оқушылардың қабілеттерін дер кезінде анықтай білген ұстаз болашақ талантты да тани біледі.

    ОтветитьУдалить
  13. Жеті модульді сабақта мұғалім ұтымды пайдалана білсе, оқушының пәнге деген қызығушылығы арта түседі.

    ОтветитьУдалить
  14. Жеті модульді сабақта ықпалдастыра қолдансақ,оқушылардың танымдық қабілеті артады,өмірде әрқашан өз бетімен шешім қабылдауға мүмкіндігі мол болады

    ОтветитьУдалить
  15. Жеті модульді қолдану арқылы оқушыны жан-жақты дамытамыз.Оқушының өзіне қиындықтан жол таба білуге бейімдейміз.

    ОтветитьУдалить
  16. Жеті модульді сабақта ықпалдастыра қолдану білімді қалыптастырып қана қоймайды, олардың жаңа идеяларды өз тәжірибесінде іске асыруға дайын болуын қамтамасыз етеді.

    ОтветитьУдалить
  17. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  18. Жеті модульді қолдану арқылы ой өрісі жаңашыл, дүниетанымы жоғары, бәсекеге қабілетті, жан - жақты тұлға қалыптасады.

    ОтветитьУдалить
  19. 7 модулді қолдана отырып, өзімнің де көптеген қызықты идеяларымды жүзеге асыру жөнінде белсенділігім арта түсті. Қазақстанның білім беру мазмұны сөзсіз жаңа сатыға көтеріліп, алға қадам бастап келеді. Біліктілік пен шеберлігімізді ұштастырып, жас ұрпақты әлемді мойындататын рухани биікке көтеру біздердің міндетіміз. Қазіргі заман мұғалімі заман талабына сай білім беруде жаңалыққа жаны құмар, шығармашылықпен жұмыс істеп, оқу мен тәрбие ісіне еніп, оқытудың жаңа технологиясын шебер меңгергенде ғана білігі мен білімі жоғары, жетекші тұлға ретінде болатыны сөзсіз.

    ОтветитьУдалить
  20. жеті модульдің сабақта әрбір элементтерін енгізіп отыру ол оқушы үшін де мұғалім үшін де үлкен нәтижеге әкелетіні сөзсіз.

    ОтветитьУдалить
  21. Критериалды бағалау арқылы оқушының пәнге деген сауттылығын анықтау тиімді.

    ОтветитьУдалить
  22. Әр сабаққа жеті модуль элеметтерін кіріктіріп жаңашыл ойлауға оқушыларды дағдыландыру

    ОтветитьУдалить
  23. Жеті модульді сабақтарымда қолданып, оқушылардың білім сапасы өсті

    ОтветитьУдалить
  24. Оқыту барысында негізгі факторларға тоқталар болсам, оқушылардың білім алу үдерісін түсінуі, нені оқу керектігін үйренуі, өзін-өзі реттеуі, оқу нәтижелерін бағалауды игеруі. Оқушылармен жұмыс жасау барысында олардың пайымдаулары, көзқарастары мен білім деңгейлерін анықтап алу қажет. Оқушылардың нені игере, игере алмайтындығын бақылау арқылы әртүрлі әдістерді пайдалана аламыз. Оқушылар өздері оқудың қажетті екенін, оны өмірде де өз қажетіне қолдана білу керек екенін сезінуі керек. Сонда ғана олардың оқуға деген ынтасы артады.

    ОтветитьУдалить
  25. Иә, келісемін. 7 модульді сабақта қолданып келемін. Оқушылардың қызығушылығы артып, білім сапасы едәуір өсіп жатыр.

    ОтветитьУдалить
  26. Сабақта қолданғанда өте тиімді әдіс-тәсілдер. Сабағымда қолданамын. Үлгерімі нашар оқушылардың осы модульдер арқылы сабақ барысында, өз білімдерін көрсетіп, оқуға деген ынтасы артады.

    ОтветитьУдалить
  27. Жеті модуль сабақтарды жаңаша өткізуге мүмкіндік береді. Оқушылардың өз бетімен ізденуіне жағдай туғызады.

    ОтветитьУдалить
  28. Білім берудегі Кембридждік әдістің теориялық негізін 3 айлық курста оқып, таныстым. Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері - 7 модульді тәжірибеде қолдану арқылы оның артықшылықтарына көз жеткіздім. Онымен қоса, менің мамандығыма деген көзқарасым түбегейлі өзгерді. Оқушыларымды да жаңа қырынан көре бастадым.

    ОтветитьУдалить
  29. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы –әлемнің түпкір-түпкірінен жыйылған білім берушілердің бірлескен еңбегі,ал бағдарламаның негізі Ж.Пиаже,Л.С.Выготский теорияларын басшылыққа алады.Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз – ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап, жүйелеп, білмегенін өзі зерттеп, дәлелдеп, тұжырым жасауға бағыттау. Өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасау.

    ОтветитьУдалить
  30. Сын тұрғысынан ойлау жұмыстарын дұрыс ұйымдастырған жағдайда, оқушышың ойы шыңдалып, белгілі бір жетістіктерге жетпек. Бұл технологияның әдіс-тәсілдері оқушыларды ізденімпаздыққа, үздіксіз жұмыс жасауына жол ашады.

    ОтветитьУдалить
  31. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы стратегиялары қазақ тілі сабақтарында қолдану үшін тиімді әдіс-тәсіл. Оқушыларды өздігінен ізденуге, ойлауға, қарым-қатынасқа жетелейді.

    ОтветитьУдалить
  32. Әрбір баланың жеке тұлғалық қасиеттерін ашу, оның мүмкіншілігін өмірдегі мәнін көрсету арқылы білімге тереңірек ұмтылуына, сондай-ақ, ізденісіне, бейімділігіне көмек беру, жағдай туғызуға сын тұрғысына ойлау технологиясы зор мүмкіндік береді...

    ОтветитьУдалить
  33. Жеті модульдің ішінде бағалау жаңаша оқыту барысында өте қажетті құрал. Жаңаша бағалау түрлері оқушыны өз-өзін басқаруға, іс-әрекетін реттеуге үйретеді

    ОтветитьУдалить
  34. Білім беруде 7 модульді қолдану арқылы оқушылардың ой-өрісі жанашыл,шығармашылық деңгейлігі,жұмыс атқара алатын,дүние танымы жоғары,бәсекеге қабілетті,жан-жақты қалыптасқан жеке тұлға қалыптасады

    ОтветитьУдалить
  35. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  36. Оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері – 7 модульді практикалық түрде қолдану арқылы оның артықшылықтарына көз жеткіздім. Мысалы әр оқушы сабақ барысында берілген тақырыпты алдымен жеке, содан кейін жұпта, ұжымда талқылап жұмыс жасайды. Әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезініп, оқуға деген жауапкершілігі артады.

    ОтветитьУдалить
  37. Орта және қысқа мерзімді жоспар құрған кезде Блум таксономиясын қолданған өте тиімді сын тұрғысынан ойлау стратегияларын сабақта қолдануда оқушы өзін өзі бағалауға мүмкіндік алады

    ОтветитьУдалить
  38. Осы 7 модуль бойынша сабақтарды қызғылықты етіп өткізу үшін үнемі оқушылардың сабақтан жақсы әсер алуына байланысты инновациялық технологияны қолдану қажет. Бағдарлама оқушыларға қалай оқу керектігін үйретіп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік ой-пікірін жеткізе білетін ынталы сенімді болуды қалыптастырады. Күнделікті сабақтарда сыныпта ынтымақтастық ахуал қалыпастыру білімге құштарлықтарын, көңіл күйлерін жақсартуына оң әсерін береді. Ынтымақтаса жұмыс істей отырып, олар бір нәтижеге жету үшін топ ережелерін сақтауды үйренеді. Өз-өздерін реттеулері мен көшбасшылыққа ұмтылулары, дарындылары айқындала бастады.

    ОтветитьУдалить
  39. "Жаңа модульдің жеті кереметі" тақырыбы аясында бөліскен құнды ой-пікірлеріңізге алғысымды білдіремін. Сіздерге шығармашылық табыс тілеймен!

    ОтветитьУдалить